2013. április 28., vasárnap

13db-os 40-42-es női ruhacsomag elegáns+nyári - Jelenlegi ára: 5 990 Ft


Kb átlagosan 42-es női ruhacsomag
-fekete-fehér virágos Vögele 42-es lenvászon tunika ing, vagy nyári zakó, új, a címkét levettem de csak öblítve, volt, hordva sosem
-fekete elegáns zakó, 42-44-es szerettem nagyon de még szép
-barna H&M vékony lenge tunika 42-es  szép megkímélt
-kockás felső L-es szerettem nagyon ezt többet hordtam
-szürke inges tunika használt de jó állapotú
-Vögele-ben vásárolt fekete farmer, nem volt hordva mai divatnak megfelelő fazon, nem bő az alja sem
-barna nyári halásznadrág
-2db rövidnaci, a fekete már kopott
-csíkos vékony nyári hosszú pizsama alsó
-kék kapucnis felső ezt is szerettem nagyon, a rövidnacikhoz tökéletes L-es pamut
-gyönyörű lenvászoln felgombolható aljú lenvászon nadrág újszerű hibátlan
-C&A új, szintén nem hordott barna elegáns nadrág, gyönyörű, sajnálom hogy már nem jó rám : (
Az ár nem az állapotot tükrözi, nem férünk a lakásba, ezért nem tárolgatnám tovább azokat a darabokat amiket nem tudok hordani. Készítettem 38-as és 40-es csomagot is, a súlyom állandóan változik főleg szülés óta, szóval valóban saját ruhák!!!
Személyes átvételi lehetőség Miskolcon lehetséges
Kérésre postázom is a 2013-as díjszabások alapján, nem mértem még le a súlyát a ruhának így nem pontosan van megadva az adatlapon csak saccoltam



Jelenlegi ára: 5 990 Ft

Az aukció vége: 2013-05-16 18:28
. 13db-os 40-42-es női ruhacsomag elegáns+nyári - Jelenlegi ára: 5 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése